Meget velduftende med fin frugt hjulpet godt på vej af de fine bobler.
Boblerne er fine og elegante, og vinen smager virkelig godt uden for hverken for meget "brød-karakter" eller frugtighed, meget velafstemt. Også tørhedsgraden rammer plet.
Fremragende til aperitif og god til ikke for kraftigt smagende mad.
Vi synes at 305 kr. er mange penge for sådan en lige ud ad landevejen men virkelig dejlig boblevin. Men vi må efterhånden erkende, at hvis man ikke vil nøjes med Prosecco og jævn Cava, så koster den slags. Og i betragtning af, at vi selv vil betale prisen en anden gang, får den et ok på prisen.