Vinsidernes debatforum skal være 100% ukommercielt

Nyttig information vedrørende brug af forumet
Besvar
Brugeravatar
Admin
Administrator
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Vinsidernes debatforum skal være 100% ukommercielt

Indlæg af Admin » søn 27/12-09 16:00

Vinsidernes debatforum skal være et sted, som ingen må bruge til at fremme bestemte, herunder egne, forretningsmæssige interesser.

Jeg har i et par omgange været nødt til at præcisere og uddybe tilmeldings- og brugerbetingelserne vedrørende dette, idet der ind imellem postes indlæg, som enten tyder på at vedkommende, der poster indlægget, ikke har forstået ånden i de hidtidige formuleringer, eller at formuleringerne har været for upræcise.

Jeg har netop foretaget endnu et par forsøg på præciseringer, som aktuelt ser sådan ud:

"Du må ikke bruge forumet til at fremme bestemte, herunder dine egne, forretningsmæssige interesser. Eksempelvis må sælgere hverken direkte eller indirekte gøre reklame for egen forretning, egne produkter eller ydelser og skal, hvis de deltager i en debat (oprettet af andre) om disse, gøre opmærksom på deres kommercielle forhold til det debaterede."

Da manglende overholdelse af denne betingelse kan medføre udelukkelse fra forumet, anbefaler jeg, at forum-brugere, der har eller påtænker at få berøringsflade med kommerciel aktivitet, noterer sig vilkåret.

Jeg anbefaler også jævnligt tjek af vilkårene (under Tilmeld øverst til højre, når du er logget ud), da de kan blive opdateret og skærpet efter behov.

/Preben
Admin

Besvar