Tip: Restaurant i Lamole

Har du har noget på hjerte, som du ikke synes hører til under de andre fora? Så skriv dit indlæg her.
Besvar
Brugeravatar
LazyA
Geografisk sted:Vejle
Kontakt:
Tip: Restaurant i Lamole

Indlæg af LazyA » ons 07/10-09 23:12

Ja, det er jo ikke et egentligt vin-tip, så jeg opretter emnet her.

Da jeg kan forstå at flere debattører her nu og da er i Chianti Classico - distriktet, ville jeg lige give min uforbeholdne anbefaling af en restaurant, jeg besøgte i weekenden. Det drejer sig om "Ristoro Di Lamole" i Lamole tæt på Greve. Man spiser jo generelt godt i området, men fire retter udvalgt blandt dagens retter her på stedet gav et ekstraordinært lækkert måltid. Udvalget af vine er fornemt, og vinpriserne er på butiksniveau.

At en sød tjener derudover tilbød at trille mig til mit overnatningssted pga. manglende taxi er vist også udover det sædvanlige.

God appetit,
Anders

Brugeravatar
Preben Nielsen
Geografisk sted:Nordsjælland
Kontakt:

Indlæg af Preben Nielsen » tors 08/10-09 21:55

Hej Anders

Jeg siger tak for tippet, der bliver skrevet på min liste til næste gang jeg er på de kanter. Det lyder rigtig godt.

/Preben

Brugeravatar
LazyA
Geografisk sted:Vejle
Kontakt:

Indlæg af LazyA » man 02/08-10 15:21

Så blev restauranten besøgt igen. Betjeningen var som sidst fantastisk, og denne gang bestod det usædvanlige i, at et tysk ægtepar havde parkeret komplet tåbeligt ved ankomst, og ved afgang ikke kunne få bilen ud. Tjeneren sprang straks til og satte sig med et smil bag rattet i lejebilen og klarede ærterne for parret.

Maden var stadig god (og bedre end gennemsnittet i området), men ikke på helt samme fantastiske niveau som sidst. Der var vist knap så meget tid til at kæle for smagen her i højsæsonen.

Desværre havde vinpriserne som jeg ellers roste i det oprindelige indlæg ændret sig drastisk. Der var tilsyneladende tale om et helt nyt høj-sæson-vinkort, for mange af vinene var steget med 50% siden mit besøg i efteråret.

Med andre ord: Stedet er stadig et besøg værd, men kom uden for sæsonen :-).

/Anders

Besvar