Bedste vinbar i København? Leder efter LILLE, hyggeligt sted

Hvis du vil vide mere, så spørg. Måske en eller flere af brugerne har den viden eller de erfaringer, du efterspørger.
Alle spørgsmål til andre brugere kan stilles her.
Besvar
jespermario

Bedste vinbar i København? Leder efter LILLE, hyggeligt sted

Indlæg af jespermario » fre 13/03-20 23:06

Hej med jer

Kan i anbefale en god vinbar i København?

Grundet den kedelige situtation, som vi nok alle sammen kender til, leder jeg efter et lille, stille og roligt sted.

Maks 30 gæster ad gangen. Jeg har kigget i byguiden til København: https://guidecph.dk, men kan ikke lige umiddelbart finde en vinbar, hvor åbningstiderne er blevet opdateret pga. situationen.

Brugeravatar
Preben Nielsen
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: Bedste vinbar i København? Leder efter LILLE, hyggeligt sted

Indlæg af Preben Nielsen » lør 14/03-20 17:09

Hej

Jeg kan ikke besvare dit spørgsmål. Og jeg forstår ærlig talt heller ikke, at du i disse tider kan tænke på at opsøge steder med mange mennesker, uden at det er strengt nødvendigt. Det advarer myndighederne også imod.

Selv om du måske ikke er bange for at blive smittet, kan du være årsag til at andre bliver det, hvis du selv bliver det. Vi har en lumsk epidemi, som på et tidspunkt givetvis vil komme til at koste menneskeliv. Så sat på spidsen: Du kan ved at handle uansvarligt være med til at tage livet af et medmenneske. På den baggrund vil jeg kraftigt opfordre dig til at have lidt tålmodighed med hensyn til at gå på bar.

/Preben

Besvar