M.h.t. at være heldig at komme derned igen, har det jo ikke noget med held at gøre

Det kan vist ikke beskrives mere præcistHebu skrev:M.h.t. at være heldig at komme derned igen, har det jo ikke noget med held at gøre. Du starter bare bilen og kommer af sted
!
Hebu skrev:Har lige drukket Barolo til aften: Revello Gattera 2006. købt derned i 2010. Moderne , men absolut velsmagende.
Dette er bestemt et af de spændende elementer omkring vin, ingen decideret facitlister men i stedet primært baseret på personlig præferenceHebu skrev: Men igen så er der jo ingen facitliste over vinsmag.
Hej Danniella.Danniella skrev: ↑lør 11/08-18 10:12Igen tusind tak for indlæg. Virkelig informativt for den som snart skal på besøg hos sin nabo i Piemonte. Nu kan jeg se det er lang tid siden du var der, hvad betaler man for en tur hos sådan en vinproducent, jeg tænker sådan en "Paolo Scavino 1998" ikke kan være helt billig at smage?
Så hænger det bedre sammen, jeg gætter på det ikke er Paolo Scavini 1998 kvalitet i får på vingårdene hver gangKongelunden skrev: ↑tirs 14/08-18 11:16Hvad angår vores "Paolo Scavino 1998" så blev denne nydt på restaurent Felicin i Monforte, et sted jeg varmt kan anbefale.
Prisen på Paolo Scavino 1998 på 150 euro var cirka hvad vi også betalte.