Slagelse kan os'

Giv dine tips til hvad der er godt at hælde i glasset. Både tips til gode hverdagsvine, luksusvine og alt derimellem er velkomne. Du kan også videregive andre vinrelaterede tips og advarsler her.
Besvar
sandra3000
Geografisk sted:København
Slagelse kan os'

Indlæg af sandra3000 » tors 05/03-09 18:09

København kan hver uge byde på masser af spændende vinoplevelser, om det så er de store "events", som fx Gambero Rosso eller den snart kommende Vini d'Italia, eller de mindre smagninger hos fx importører og butikker (der er vist også et par stykker på fredag bl.a. hos Brdr. D på Frederiksberg).

Men Slagelse byder sør'me også på noget spændende hér i weekenden lørdag d. 7., hvor der er "Slagelse Vinfestival" i noget så folkeligt som en gymnastiksals-lignende hal. Jeg var der sidste år, og kunne sagtens få alle de næsten tre timer som det varer, til at gå. I år har Kim Stendorf (der er arrangør) været så venlig at give entréen, men jeg ser nu ikke mit indlæg som direkte reklame, da jeg ingen økonomisk forbindelse overhovedet har til festivalen. Jeg skal bare dertil som forbruger og gå og hyggeshoppe lidt :D

Hermed er tippet givet videre, hvis du befinder dig omkring Slagelse i weekenden :tommelop:
Det koster vist omkring 150,-? og er fra kl. 14-17 i Vesthallen

Besvar