Virkelig god Barbaresco eller Barolo til under 200 kr.

Alle vinrelaterede emner kan debateres. Du kan oprette debatter, give udtryk for dine synspunkter og svare på andres indlæg.
Kim la Cour
Geografisk sted:Jægerspris

Indlæg af Kim la Cour » lør 21/03-09 14:31

Ja, jeg smagte den hos Papillon forleden, og det var en anden oplevelse. Vinen virker måske til (i stil med mange andre Barolo 2004) at lukke lidt ned nu, men det var stadig meget bedre end de flasker jeg har brokket mig over.
Med til historien hører også, at A-Vinstouw har behandlet min forespørgsel seriøst (omend lidt langsommeligt) og har tilbudt en fin kompensation.

:-)
Kim

Brugeravatar
Preben Nielsen
Geografisk sted:Nordsjælland
Kontakt:

Indlæg af Preben Nielsen » fre 03/04-09 16:37

Barolo 2004 fra Marchesi di Barolo har jo været debateret her et par gange, og nu har også jeg smagt den.
Jeg synes det er en glimrende vin, ikke stor, men lille og nydelig. I forhold til at står Barolo på etiketten, synes jeg den skuffer en smule, men vinen er, synes jeg, isoleret set glimrende. Ret blød og med ganske høj drikbarhed. Jeg har dog ikke tænkt mig at købe den igen, heller ikke på evt. kommende tilbud.

H.J. Hansens normalpris på de 279,95 er helt ude i hampen, mens jeg synes de 129 kr., som den kostede på tilbud, passer fint.
Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, var vinens normalpris, i den forretning hvor jeg købte, 179 kr. Så vinen forekommer mig at være prissat latterligt højt hos HJH. Men så har vi den igen: Så kan man skrive "spar 150 kr." og det lyder umiddelbart bedre end "spar 50 kr.". Men også klart mindre troværdigt. :x

/Preben

Besvar