Interesse for en "Brugernes oplevelser"-kategori?

Alle vinrelaterede emner kan debateres. Du kan oprette debatter, give udtryk for dine synspunkter og svare på andres indlæg.
Besvar
Brugeravatar
Admin
Administrator
Geografisk sted:Nordsjælland
Kontakt:
Interesse for en "Brugernes oplevelser"-kategori?

Indlæg af Admin » søn 04/11-12 14:47

Jeg modtog for snart længe siden en mail fra en læser, Erik Andersen, som foreslog at vi på Vinsiderne.dk (altså på selve sitet, ikke på debatforumet) oprettede et menupunkt , der skulle give læserne mulighed for at indsende indlæg med deres vinoplevelser fra smagninger og rejser o.s.v. med mulighed for billed-ledsagelse. Forslaget kan læses her.

Jeg syntes ideen var rigtig god, og jeg tænkte længe over den. Men jeg endte med at beslutte - sådan som det også fremgår af mit svar til Erik - at når man går ind på Vinsiderne.dk, så skal man ikke være i tvivl om, at det er Helles og mine oplevelser, vores måde at opleve tingene på, vores smag o.s.v. der kommer til udtryk.

Men forumet her kunne jo sagtens bruges til det, som Erik foreslår. Så jeg vil spørge, om der er nogen, der vil bidrage med indlæg, hvis jeg opretter en kategori mere med navnet Brugernes oplevelser?

Hvis der er interesse for sådan en mulighed, så vil jeg godt tilbyde at lægge serverplads til jeres billeder, hvis I ikke selv har adgang til en server, hvor de kan ligge.

Lad mig høre hvad I synes.

/Preben

Ejuel
Geografisk sted:Esbjerg

Indlæg af Ejuel » man 05/11-12 00:07

Kun et lille supplement i forhold til Prebens "betænkeligheder".

Preben skriver: "Man må ikke være i tvivl om, at det er Helles og mine oplevelser, vores måde at opleve tingene på, vores smag o.s.v. der kommer til udtryk."
Når menupunktet hedder "Læsernes vinoplevelser", kan ingen være i tvivl om, at Vinsiderne her lader læseren komme til orde. Vi må bare som potentielle skribenter være indstillet på, at Vinsiderne kan afvise et indlæg, der ikke matcher Vinsidernes koncept og kvalitet.

Hvis "læsernes oplevelser" lægges her på DEBATforummet, føler jeg dem fejlplaceret, og endvidere vil enhver form for spændende layout være umulig.

Endnu en gang til lykke med det fornemme resultat, som renoveringen har medført!

Venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Admin
Administrator
Geografisk sted:Nordsjælland
Kontakt:

Indlæg af Admin » man 05/11-12 10:22

Ejuel skrev:Når menupunktet hedder "Læsernes vinoplevelser", kan ingen være i tvivl om, at Vinsiderne her lader læseren komme til orde.
Jo. I og med at omkring halvdelen af de besøgende hos Vinsiderne kommer ind på en af vores sider via søgemaskiner, så fremgår det ikke umiddelbart, hvilket menupunkt pågældende side befinder sig under.
Man kunne så selvfølgelig gøre opmærksom på, hvordan tingene forholder sig på de enkelte af "læsernes sider". Men det ændrer ikke ved, at vi aktuelt godt stadig vil have, at det, som man kan finde på Vinsiderne.dk, kun er vores.
Ejuel skrev:Endnu en gang til lykke med det fornemme resultat, som renoveringen har medført!
Tak :)

/Preben

Besvar