Nogen der skal i Aldi på lørdag?

Alle vinrelaterede emner kan debateres. Du kan oprette debatter, give udtryk for dine synspunkter og svare på andres indlæg.
Besvar
amarone
Geografisk sted:Århus
Nogen der skal i Aldi på lørdag?

Indlæg af amarone » tors 26/03-09 17:30

Ja, selv skal jeg da et smut forbi (www.aldi.dk)

Har tjekket flere af deres påske-tilbudsvine ud.
Faktisk kunne nogle af dem se ud til at være glimrende køb.

F.eks får deres Aamarone en fin anmeldelse i Vinavisen.dk

Sangiovesen fra Moulise kunne også se go` ud. Har da for resten den samme udgave liggende - købte den i foråret. Måske man lige sku` afprøve den inden lørdag :)

vacqueyras`en har tidligere fået flotte anmeldelser (årg. 04) på Debedstevine.dk (gad vide om det er den der tidligere har været omtalt herinde? - Det må jeg lige tjkekke ud).

Ja, og så er der også Ripasso`en, som fik fulde hammer i JP - nogen der har smagt den? Den har de jo snart haft i sortimentet i lang tid

:skaal:

amarone
Geografisk sted:Århus

Indlæg af amarone » fre 27/03-09 15:54

I ka` roligt købe et par flasker af vinen fra Moulise med. Har smagt den nu. Til 40 kr. er det en virkelig god vin. Man får ikke bedre vin fra Toscana til prisen (faktisk skal man noget højere op).
Det skal dog lige siges, at der også er Montepulciano i - plus tilsyneladende lidt andet "lokalt ikke nærmere definerede druer" i - men det gør den bestemt ikke ringere :tommelop:
I forhold til de få Biferno-vine som jeg har smagt fra Moulise, er det her bestemt at foretrække :skaal:
PRØV DEN!

Besvar