Status efter et år med Vinsidernes debatforum

Alle vinrelaterede emner kan debateres. Du kan oprette debatter, give udtryk for dine synspunkter og svare på andres indlæg.
Besvar
Brugeravatar
Admin
Administrator
Geografisk sted:Nordsjælland
Kontakt:
Status efter et år med Vinsidernes debatforum

Indlæg af Admin » søn 28/12-08 12:17

Nytår er jo normalt en tid til at gøre status, til at kigge på året der gik og til at ønske sig nyt for det kommende år.
Vinsidernes debatforum har etårs "fødselsdag" 1. januar. Så jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I har oplevet det? Hvad har været godt/mindre godt/skidt? Har I forslag til forbedringer?

Personligt har jeg været uhyre godt tilfreds med så venlige og konstruktive alle deltagere har været. Jeg mindes ikke en eneste gang, hvor nogen har skrevet noget, som kunne få andre deltagere til at føle sig dårligt tilpas. Og det synes jeg er meget vigtigt. Man skal føle sig godt tilpas her.

En ting undrer mig en smule: I betragtning af, hvor mange der øjensynligt læser med, kan det undre mig lidt, at der ikke er flere, der har lyst til at deltage aktivt. Har nogen af jer bud på, hvordan det kan være?

Jeg vil sige tak for i år til alle, der har deltaget, og jeg vil ønske jer alle et rigtig godt nytår :skaal:

/Admin
Preben

Brugeravatar
Philour
Geografisk sted:Sjælland

Indlæg af Philour » tirs 30/12-08 18:00

Jeg har fulgt med i debatten nærmest fra starten, og der har været mange interessante indlæg –jeg har deværre ikke haft tiden til selv at være så aktiv.

Vinens verden er spændende, og indimellem også dramatisk, som det fremgik af afsløringen fra Italien af Hr. H. Koudal, der som en anden ”mini-Stein Bagger” farer rundt og snyder folk… :tommelned:

Med håbet om mange spændende debatter i det nye år ønskes Preben og jer andre et godt nytår… :skaal:

/Claus

Lars
Geografisk sted:Århus

Indlæg af Lars » tirs 30/12-08 18:58

Hr. Koudahl har endda en profil her på forummet. Jeg fik i sin tid tilsendt tegningspapirer og pressemateriale vedr. "Tenuta del Pino" - gudskelov fik jeg da aldrig kastet penge efter det. Sådan en kæmpenar!

Ellers har jeg nu været vældig tilfreds med forummet og vinsiderne generelt. Som Preben siger, kunne man dog godt savne lidt mere pingpong medlemmerne imellem. Når der nu er så mange, der læser med, er det da ærgerligt at det er de samme, der sidder og diskuterer (Ikke at jeg selv har været den flittigste bi i boet), men det ville da være sjovere, hvis der var flere, der tog bladet fra munden :)

Godt nytår til alle

/Lars

amarone
Geografisk sted:Århus

Indlæg af amarone » lør 03/01-09 20:23

- Ja godt nytår :skaal:

Er også en af dem som synes godt om forumet her.
- Og skønt, at det netop her går for sig - i modsætning til hvad man ind i mellem kan opleve i andre fora - i en sober & konstruktiv tone. :hurra:

Har ikke rigtig en forklaring på hvorfor flere ikke oftere deltager i debatten, men nogle gange - sådan har jeg det da i hvert fald selv ind i mellem - kan det også være helt fint blot at sidde at "suge nogle af de guldkorn til sig som andre har smidt" uden nødvendigvis at have inputs :tommelop:
Det kan da også være, slog det mig, at ikke alle er lige hurtige med klør-10 på tastaturet. Det kan måske virke som lidt af en opgave, hvs debatten griber om sig (?) :D ?

Så synes jeg i øvrigt også, at det er dejlig, at der er "åbenhed" & interesse over for alle slags vine, sådan fornemmer jeg det i hvert fald: Dyr som billig vin, "fin som mindre fin".
Der er trods alt mere derude end kun lige 1. cru Bordeaux`er og tilvarende fra Bourgogne :glorie:

Besvar