God fransk restaurant i Københavnsområdet?

Hvis du vil vide mere, så spørg. Måske en eller flere af brugerne har den viden eller de erfaringer, du efterspørger.
Alle spørgsmål til andre brugere kan stilles her.
Besvar
Brugeravatar
Preben Nielsen
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

God fransk restaurant i Københavnsområdet?

Indlæg af Preben Nielsen » tors 16/11-17 21:18

Min kone ønsker at fejre rund fødselsdag på en fransk restaurant i Københavnsområdet. Og det skal være rigtig fransk og ikke for fint. D.v.s. et godt landkøkken/bistro/brasseri og ikke "Michelinmad".

Udover at mad, drikke og betjening selvfølgelig skal være i orden, skal det også være egnet til en gruppe på ca. 15 personer.

Nogen ideer?

/Preben

CWT

Re: God fransk restaurant i Københavnsområdet?

Indlæg af CWT » tirs 01/05-18 14:24

Hej Preben,

Din kone har nok haft fødselsdag nu og I har været ude at spise - men så kan andre måske få glæde af mit forslag.

Jeg har spist på bistro L'education Nationale et par gange og har altid været tilfreds. Meget fransk bistro og meget lækkert.

Christina

Brugeravatar
Preben Nielsen
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: God fransk restaurant i Københavnsområdet?

Indlæg af Preben Nielsen » ons 02/05-18 19:57

Hej Christina

Tak for dit input. Ja, min kones fødselsdag er klaret.

Vi kender godt l'Education Nationale. Og den var inde over, da vi overvejede mulighederne. Du har ret, stilen er fin. Men min kone vurderede, at pladsen var for lille, og at der var for megen larm. Der er mange ting, der skal gå op ved sådan en lejlighed.

Vi fandt ikke en passende fransk, så det blev en italiensk restaurant i stedet: Amici Miei i Helsingør. Den leverede et fremragende job.

/Preben

Besvar