Maynard's Vintage Port 2011

Giv dine tips til hvad der er godt at hælde i glasset. Både tips til gode hverdagsvine, luksusvine og alt derimellem er velkomne. Du kan også videregive andre vinrelaterede tips og advarsler her.
Besvar
Kaaberbøl
Geografisk sted: Højbjerg

Maynard's Vintage Port 2011

Indlæg af Kaaberbøl » lør 05/04-14 19:50

Mit sidste tip september 2008 var Kopke Vintage Port 2005. Her er et der er lige så godt. 2011 går for at være en rigtig god årgang, og de fleste er uhyggeligt dyre. Jeg vil derfor henlede opmærksomheden på Maynard's Vintage Port 2011, som fås hos Svendborg Vinimport (www.svendborgvinimport.dk) til 225,- hvis man køber 6 og 249,- ved 1. Jeg er ikke tidligere stødt på denne vinhandler på nettet, men Morten virker til at være en rigtig god fyr, og jeg har bare fået en super behandling.

Wine Advocate (Mark Squires): 92 points It’s a very nice deal and just a bit of a revelation"
Wine Enthusiast (Roger Voss): 94 points A rich opening is followed by firm tannins. The wine has ample weight and a solid structure around the blackberry fruit. While deliciously fruity now, just watch those tannins in the future

Besvar